آکورد چشم من از داریوش

آکورد چشم من از داریوش

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ریتم6/8 سنگین

F#     D                                A           Em                      Bm
چشم من بیا منو یاری بكن  گونه هام خشكیده شد كاری بكن
F#     D                            A              Em                 Bm
غیر گریه مگه كاری میشه كرد  كاری از ما نمیاد زاری بكن
  Bm      G                 A        Em           G                A     Em
اونكه رفته دیگه هیچوقت نمیاد  تا قیامت دل من گریه میخواد
F#     D                  A       Em                           Bm
هر چی دریا رو زمین داره خدا با تموم ابرای آسمونا
F#     D                                    A           Em                            Bm
كاشكی میداد همه رو به چشم من تا چشمام به حال من گریه كنن
Bm                                       A            Em                   Bm
قصه ی گذشته های خوب من خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن
Bm                            A        Em                   Bm
حالا باید سر رو زانوم بذارم  تا قیامت اشك حسرت ببارم
Bm   A                      E    Bm    A                               E
دل هیشكی مثل من غم نداره مثل من غربتو ماتم نداره
Bm     G                                    A           G                 A
حالا كه گریه دوای دردمه  چرا چشمام اشكشو كم میاره
F#     D                            A          Em                  Bm
خورشید روشن ما رو دزدین زیر اون ابرای سنگین كشیدن
F#     D                       A    Em                           Bm
همه جا رنگ سیاه ماتمه فرصت موندنمون خیلی كمه
Bm        A                      E    Bm    A                                  E
سرنوشت چشاش كوره نمیبینه  زخم خنجرش میمونه تو سینه
Bm        G                        A           G                            A
لب بسته سینه ی غرق به خون قصه ی موندن آدم همینه
          G                             A       G                    A
اونكه رفته دیگه هیچوقت نمیاد  تا قیامت دل من گریه میخواد

 



نویسنده : دسته : داریوش , , بازدید : 1614 نظرات() تاریخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 ساعت : 11:51

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ